Thursday, February 21, 2008

Suatu Pagi Yang Sedih Complete

Tersenyum keseorangan aku bila aku terima satu berita yang aku sudah tahu sebelum ia berlaku. Bagaimana aku tahu? Aku pun tak tahu. Macam tak logik jer kan? Tapi, ape pun, tiba-tiba jalan yang kelam dah cerah. Mula dengan bateri kereta rosak, zippo hilang, dan handset pun hilang. Dan hari ni... satu lagi... Apa yang satu lagi?

Biar aku gelak seorangan...

Hahahahaha...

Segala yang ada dalam hidupku,
Kusadari semua milikMu ,
Ku hanya hambaMu yang berlumur dosa

6 comments:

Anonymous said...

HEM AKU TAHU KO HILANG APA? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA

kadir said...

Kalau hilang Iman macammana ek?

patin said...

ko hilang le ape pun buku aku mane?

kwan hanip said...

apa nie bang takkan hilang sampai tak bangkit, senyap jerrr, kata brutal piiiiirah mabuk!

Hamdi Hanapi said...

tak lama lagi kau kehilangan berat badan. nikmat nikmat!

Izman said...

hahahahah......lama tak nampak mana tercampak.....PAK USTAT....!!!!