Thursday, February 21, 2008

Suatu Pagi Yang Sedih Complete

Tersenyum keseorangan aku bila aku terima satu berita yang aku sudah tahu sebelum ia berlaku. Bagaimana aku tahu? Aku pun tak tahu. Macam tak logik jer kan? Tapi, ape pun, tiba-tiba jalan yang kelam dah cerah. Mula dengan bateri kereta rosak, zippo hilang, dan handset pun hilang. Dan hari ni... satu lagi... Apa yang satu lagi?

Biar aku gelak seorangan...

Hahahahaha...

Segala yang ada dalam hidupku,
Kusadari semua milikMu ,
Ku hanya hambaMu yang berlumur dosa

Tuesday, February 19, 2008

Suatu Pagi yang Sedih Part Deux


Huuhuhuhu

Handpon aku lak ilang...

ish, ish, ish....

Makin lalai aku ni...

Thursday, February 14, 2008

Suatu pagi yang sedih...

Huhuhuhu....

Zippo aku ilang lagi...

Sape amik wei...

Pulangkan la...

Huhuhuhu...