Thursday, May 04, 2006

Memang Ikut Suka Aku

Apa benda la yang aku buat pepagi buta ni. Kepada mereka yang berharapan nak cari blog yang ada maklumat yang berilmiah, ni bukan blognye.. Pegi la cari blog lain yang berfaedah sikit. Buang masa korang je baca semua ni... bukan bayar pun. Aku nak tulis ikut suka aku la kan, pasal Bavarian Illuminati ke, pasal Freemasonry ke, pasal 9/11 ke, pasal Novus Ordo Seclorum ke, pasal Piory of Sion ke, pasal Holy Blood Holy Grail ke, pasal Mary Magdalene ke, pasal Yusuf al-Qaradawi ke, pasal The Protocols of the (Learned) Elders of Zion ke, pasal Nazar ill'al-murd ke, pasal Ibn Rushd ke, pasal Jalal al-Din Muhammad Rumi ke, pasal Nag hammadi ke, pasal Bob Woodward & Carl Bernstein ke, pasal Semitism ke, pasal Mein Kampf ke, pasal Société Angéliqué ke, pasal Chatham House ke, pasal Syed Muhammad al Naquib ke, pasal CERN ke, pasal molecular structure ke, pasal Ayat 10 ke, pasal Large Hadron Collider ke, banyak pulak pasalnye. Tak semua orang boleh duduk dengar apa yang aku nak cerita, tak pun cerita aku memang tak best. Suka aku la kan? kan? kan?

goodbadi'mtheguywiththegun

No comments: